Tematyka

  • 0h 0m

    Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    Kurs „E-commerce i marketing internetowy w MŚP” zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób, które chcą założyć i promować swój sklep internetowy. Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
    3. zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 0h 50m

      Rozdział 1. E-commerce – od czego zacząć?

      Chcecie wystartować z własnym sklepem internetowym, ale nie wiecie, od czego zacząć? W tym rozdziale powiemy o tym, czym jest e-commerce oraz wskażemy, o czym koniecznie trzeba pomyśleć zawczasu, zanim uruchomi się sklep internetowy. Pomożemy przeanalizować sytuację pod kątem biznesowym i podpowiemy, jak napisać dobry regulamin sklepu, który będzie wspierał Wasze działania.

      •  Lekcja 1.1. Czym jest e-commerce Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 1.2. Analiza sytuacji Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 1.3. Logistyka w Waszym sklepie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 1.4. Prawo konsumenckie i dane osobowe Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Test 1 Test (Quiz)
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • Pole E-mail w profilu użytkownika nie jest puste
        • Aktywność Lekcja 1.1. Czym jest e-commerce jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Analiza sytuacji jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.3. Logistyka w Waszym sklepie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.4. Prawo konsumenckie i dane osobowe jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 0m

      Rozdział 2. Projektowanie i realizacja platformy sklepowej

      Gdy już wiecie, jak ma wyglądać Wasz biznes, czas przyjrzeć się dostępnym technologiom i przystąpić do działania. W tym rozdziale omówimy, w jaki sposób należy zaprojektować sklep internetowy, co koniecznie trzeba uwzględnić i gdzie szukać inspiracji. Przyjrzymy się zaletom i wadom różnych technologii oraz podpowiemy, jak budować zaufanie konsumentów, nie mając z nimi kontaktu twarzą w twarz.

      •  Lekcja 2.1. Sklepy internetowe – technologia Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2.2. Projektowanie sklepu internetowego Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2.3. Prezentacja produktów Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2.4. Zaufanie konsumentów Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2.5. Użyteczność i optymalizacja strony sklepu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Test 2 Test (Quiz)
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • Pole E-mail w profilu użytkownika nie jest puste
        • Aktywność Lekcja 2.1. Sklepy internetowe – technologia jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Projektowanie sklepu internetowego jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.3. Prezentacja produktów jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.4. Zaufanie konsumentów jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.5. Użyteczność i optymalizacja strony sklepu jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 40m

      Rozdział 3. Marketing sklepu internetowego

      Na nic zda się świetnie zaprojektowany sklep internetowy, jeśli nikt się o nim nie dowie. Na szczęście jako e-przedsiębiorcy macie do dyspozycji mnóstwo narzędzi marketingowych i analitycznych. Co więcej, wiele z nich jest darmowych. W tym rozdziale dowiecie się, jak przeprowadzić podstawowy audyt SEO. Poznacie też ważne trendy w e-commerce – pomogą Wam one w podejmowaniu decyzji, które mogą zaważyć na skuteczności Waszego biznesu.

      •  Lekcja 3.1. Marketing internetowy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 3.2. Monitoring i analityka w sklepie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 3.3. Trendy, które warto znać Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Test 3 Test (Quiz)
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • Aktywność Lekcja 3.1. Marketing internetowy jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Monitoring i analityka w sklepie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.3. Trendy, które warto znać jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 50m

      Rozdział 4. Narzędzia i metody promocji sklepu internetowego

      Promocja e-biznesu nie jest działaniem jednorazowym – to ciągły proces. W tym rozdziale poznacie wachlarz możliwości, jakie macie przed sobą w zakresie promocji sklepu – od pozycjonowania, przez płatną reklamę, po media społecznościowe i najcenniejsze z rekomendacji – polecenia Waszych stałych klientów.

      •  Lekcja 4.1. Pozycjonowanie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 4.2. Media społecznościowe Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 4.3. Reklama płatna Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 4.4. Stali klienci jako Wasi ambasadorzy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Test 4 Test (Quiz)
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • Aktywność Lekcja 4.2. Media społecznościowe jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.3. Reklama płatna jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.4. Stali klienci jako Wasi ambasadorzy jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.1. Pozycjonowanie jest oznaczona jako ukończona