Tematyka
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
Kurs „E-commerce i marketing internetowy w MŚP” zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób, które chcą założyć i promować swój sklep internetowy. Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:- zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
- zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP0h 50m
Rozdział 1. E-commerce – od czego zacząć?
Chcecie wystartować z własnym sklepem internetowym, ale nie wiecie, od czego zacząć? W tym rozdziale powiemy o tym, czym jest e-commerce oraz wskażemy, o czym koniecznie trzeba pomyśleć zawczasu, zanim uruchomi się sklep internetowy. Pomożemy przeanalizować sytuację pod kątem biznesowym i podpowiemy, jak napisać dobry regulamin sklepu, który będzie wspierał Wasze działania.
Po ukończeniu wszystkich lekcji w rozdziale możesz przystąpić do testu. Żeby go zaliczyć powinieneś prawidłowo odpowiedzieć na 80% pytań. Do testu możesz podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Twój ostatni wynik. Powodzenia!
1h 0m
Rozdział 2. Projektowanie i realizacja platformy sklepowej
Gdy już wiecie, jak ma wyglądać Wasz biznes, czas przyjrzeć się dostępnym technologiom i przystąpić do działania. W tym rozdziale omówimy, w jaki sposób należy zaprojektować sklep internetowy, co koniecznie trzeba uwzględnić i gdzie szukać inspiracji. Przyjrzymy się zaletom i wadom różnych technologii oraz podpowiemy, jak budować zaufanie konsumentów, nie mając z nimi kontaktu twarzą w twarz.
Po ukończeniu wszystkich lekcji w rozdziale możesz przystąpić do testu. Żeby go zaliczyć powinieneś prawidłowo odpowiedzieć na 80% pytań. Do testu możesz podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Twój ostatni wynik. Powodzenia!
0h 40m
Rozdział 3. Marketing sklepu internetowego
Na nic zda się świetnie zaprojektowany sklep internetowy, jeśli nikt się o nim nie dowie. Na szczęście jako e-przedsiębiorcy macie do dyspozycji mnóstwo narzędzi marketingowych i analitycznych. Co więcej, wiele z nich jest darmowych. W tym rozdziale dowiecie się, jak przeprowadzić podstawowy audyt SEO. Poznacie też ważne trendy w e-commerce – pomogą Wam one w podejmowaniu decyzji, które mogą zaważyć na skuteczności Waszego biznesu.
Po ukończeniu wszystkich lekcji w rozdziale możesz przystąpić do testu. Żeby go zaliczyć powinieneś prawidłowo odpowiedzieć na 80% pytań. Do testu możesz podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Twój ostatni wynik. Powodzenia!
0h 50m
Rozdział 4. Narzędzia i metody promocji sklepu internetowego
Promocja e-biznesu nie jest działaniem jednorazowym – to ciągły proces. W tym rozdziale poznacie wachlarz możliwości, jakie macie przed sobą w zakresie promocji sklepu – od pozycjonowania, przez płatną reklamę, po media społecznościowe i najcenniejsze z rekomendacji – polecenia Waszych stałych klientów.
Po ukończeniu wszystkich lekcji w rozdziale możesz przystąpić do testu. Żeby go zaliczyć powinieneś prawidłowo odpowiedzieć na 80% pytań. Do testu możesz podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Twój ostatni wynik. Powodzenia!
Certyfikat
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.
Kontynuuj naukę
Ukończyłeś kurs na poziomie podstawowy z E-commerce i marketingu internetowego (I stopień)?
Zapraszamy wszystkich do kontynuowania nauki i zapisania się na kursy zaawansowane (II stopnia).Kliknij w poniższy guzik jeśli chcesz zdobyć zaawansowaną wiedzę z E-commerce w biznesie - II stopień:
Kurs E-commerce w biznesie – kurs zaawansowany
Kliknij w poniższy guzik jeśli chcesz zdobyć zaawansowaną wiedzę z Marketingu internetowego - II stopień: