Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności: 
    1. zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
    3. zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki! 
    Zespół Akademii PARP


    • 0h 40m

      Rozdział 1. Umiejętności interpersonalne

      Umiejętność nawiązywania kontaktów może być bardzo pomocna dla osiągnięcia sukcesu w życiu, zarówno zawodowym jak i prywatnym. Na pewno nie raz słyszałeś, że ludzie otwarci na nowe znajomości odnoszą wiele korzyści; są bardziej pewni siebie, odważni, mają ciekawsze plany życiowe. Jednak nie każdy ma łatwość nawiązywania rozmowy z nieznajomym.


      •  Lekcja 1. Nawiązywanie kontaktów Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2. Jak prowadzić rozmowę? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • 0h 20m

      Rozdział 2. Empatia

      W tym rozdziale poznasz definicję empatii. Dowiesz się, na czym polega empatyczne reagowanie oraz jakie błędy popełnia się najczęściej, reagując na emocje drugiej osoby. Poznasz różnice w zakresie empatii, które występują wśród ludzi, a także dowiesz się, czy empatii można się nauczyć. Przedstawimy również sposoby empatycznego słuchania oraz czynniki ograniczające empatię.


      •  Lekcja 1. Jak działa empatia? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • 0h 40m

      Rozdział 3. Asertywność

      Czy uważasz się za osobę asertywną? A może zdarza Ci się w życiu zawodowym lub prywatnym zachowywać nieasertywnie? W tym rozdziale przekonasz się, dlaczego warto być asertywnym.


      •  Lekcja 1. Spójna postawa asertywna Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2. Komunikacja asertywna Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • 0h 40m

      Rozdział 4. Komunikacja

      W rozdziale poznasz charakterystyczne postawy komunikacyjne i sposobów dopasowania się do nich. Dowiesz się, jak angażować się w odbiór przekazu rozmówcy i na czym polega aktywne słuchanie. Poznasz znaczenie umiejętności słuchania w procesie komunikowania się i nauczysz się unikać typowych błędów w słuchaniu innych.


      •  Lekcja 1. Efektywna komunikacja Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2. Narzędzia komunikacji Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • 0h 20m

      Rozdział 5. Praca zespołowa

      W każdej organizacji spotykamy różnego rodzaju przejawy aktywności grup czy zespołów. Warunkiem sprawnego działania organizacji jest istnienie efektywnego zespołu. W tej lekcji dowiesz się przede wszystkim, w jaki sposób zachowywać się w zespole, aby pracować efektywnie.


      •  Lekcja 1. Sprawna praca zespołowa Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Test końcowy

      •  Test końcowy Test (Quiz)
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • Aktywność Lekcja 1. Nawiązywanie kontaktów jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2. Jak prowadzić rozmowę? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1. Jak działa empatia? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1. Spójna postawa asertywna jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2. Komunikacja asertywna jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1. Efektywna komunikacja jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2. Narzędzia komunikacji jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1. Sprawna praca zespołowa jest oznaczona jako ukończona