Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

      Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
    3. zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP


    • Rozdział 1. Media społecznościowe – jak widzi nas Internet?

      Lekcja 1.1. Czym są media społecznościowe?
      Lekcja 2.1. Sołeczność

      • Rozdział 2. Główne kanały mediów społecznościowych

        Lekcja 2.1. Facebook
        Lekcja 2.2. Instagram
        Lekcja 2.3. Twitter
        Lekcja 2.4. LinkedIn
        Lekcja 2.5. YouTube

        • Rozdział 3. Konkursy w mediach społecznościowych

          Lekcja 3.1. Regulamin konkursu
          Lekcja 3.2. Nagrody


          • Rozdział 4. Przydatne narzędzia

            Lekcja 4.1. Monitoring mediów społecznościowych
            Lekcja 4.2. Narzędzia do obróbki grafiki
            Lekcja 4.3. Planowanie i automatyzacja publikacji