Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

      Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
    3. zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 0h 30m

      Rozdział 1. Media społecznościowe – jak widzi nas Internet?

      Pierwszy rozdział wprowadzi Was w świat social media dla biznesu. Poznacie dowody, dla których warto w tej społeczności zaistnieć oraz dowiecie się, jak przekuć tę obecność na wyniki sprzedażowe.

      • Lekcja 1.1. Czym są media społecznościowe? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Społeczność Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 1. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Czym są media społecznościowe? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Społeczność jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 15m

      Rozdział 2. Główne kanały mediów społecznościowych

      W tym rozdziale omówimy funkcjonowanie poszczególnych portali społecznościowych pod kątem przydatności dla przedsiębiorców.

      • Lekcja 2.1. Facebook Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Instagram Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.3. Twitter Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.4. LinkedIn Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.5. YouTube Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 2. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 2.1. Facebook jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Instagram jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.3. Twitter jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.4. LinkedIn jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.5. YouTube jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 30m

      Rozdział 3. Konkursy w mediach społecznościowych

      W rozdziale trzecim zastanowimy się, po co w ogóle organizować konkursy w mediach społecznościowych. Wyjaśnimy jak zrobić to zgodnie z literą prawa. Omówimy jak stworzyć dobry regulamin.

      • Lekcja 3.1. Regulamin konkursu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Nagrody Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 3. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 3.1. Regulamin konkursu jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Nagrody jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 45m

      Rozdział 4. Przydatne narzędzia

      W ostatnim rozdziale kursu omówimy narzędzia do monitorowania mediów społecznościowych, obróbki grafiki oraz planowania i automatyzacji publikacji.

      • Lekcja 4.1. Monitoring mediów społecznościowych Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.2. Narzędzia do obróbki grafiki Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.3. Planowanie i automatyzacja publikacji Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 4. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 4.1. Monitoring mediów społecznościowych jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.2. Narzędzia do obróbki grafiki jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.3. Planowanie i automatyzacja publikacji jest oznaczona jako ukończona
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.

      • Kontynuuj naukę

        Ukończyłeś kurs? Zapraszamy wszystkich do zapisania się i ukończenia kursu zaawansowanego. Kliknij w poniższy guzik:

        Kurs Media społecznościowe – kurs zaawansowany