Tematyka
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
- zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
- zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP0h 30m
Rozdział 1. Media społecznościowe – jak widzi nas Internet?
Pierwszy rozdział wprowadzi Was w świat social media dla biznesu. Poznacie dowody, dla których warto w tej społeczności zaistnieć oraz dowiecie się, jak przekuć tę obecność na wyniki sprzedażowe.
1h 15m
Rozdział 2. Główne kanały mediów społecznościowych
W tym rozdziale omówimy funkcjonowanie poszczególnych portali społecznościowych pod kątem przydatności dla przedsiębiorców.
0h 30m
Rozdział 3. Konkursy w mediach społecznościowych
W rozdziale trzecim zastanowimy się, po co w ogóle organizować konkursy w mediach społecznościowych. Wyjaśnimy jak zrobić to zgodnie z literą prawa. Omówimy jak stworzyć dobry regulamin.
0h 45m
Rozdział 4. Przydatne narzędzia
W ostatnim rozdziale kursu omówimy narzędzia do monitorowania mediów społecznościowych, obróbki grafiki oraz planowania i automatyzacji publikacji.
Certyfikat
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.
Kontynuuj naukę
Ukończyłeś kurs? Zapraszamy wszystkich do zapisania się i ukończenia kursu zaawansowanego. Kliknij w poniższy guzik: