Tematyka
- Kurs
- Wprowadzenie
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:- zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
- zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP - Rozdział 1. Klient
2h 0m
Rozdział 1. Klient
Wśród licznej konkurencji, oferującej produkty na zbliżonym poziomie, często to właśnie sposób, w jaki pracujemy i jak prezentujemy się w oczach potencjalnego klienta jest naszą kartą przetargową. Bezpośrednie relacje są często ważniejsze niż prowadzone działania marketingowe.
W pierwszym rozdziale zajmiemy się opracowaniem strategii współpracy z kluczowymi klientami. - Rozdział 2. Proces sprzedaży
1h 20m
Rozdział 2. Proces sprzedaży
Efektywność sprzedaży w dużym stopniu zależy od samej organizacji procesów sprzedażowych. Nawet najlepsze narzędzia nie zapewnią osiągnięcia zaplanowanych wyników sprzedaży. Nieodzownym elementem skutecznego zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie jest działanie według odpowiednio zaplanowanego i wdrożonego procesu sprzedaży. I tym właśnie zajmiemy się w drugim rozdziale.
- Rozdział 3. Strategia sprzedaży
1h 20m
Rozdział 3. Strategia sprzedaży
Zazwyczaj strategia jest tworzona przy bliskiej współpracy właściciela lub zarządu firmy z dyrektorem sprzedaży lub zewnętrznym konsultantem po to, aby plany sprzedażowe odpowiadały planom biznesowym przedsiębiorstwa. Zapraszamy na część kursu poświęconą Strategii sprzedaży.
- Test końcowy
0h 15m
Test końcowy
Wiemy, że bardzo się napracowaliście wykonując wszystkie ćwiczenia w lekcjach, dlatego na koniec odpowiedzcie tylko na 10 pytań. Żeby zaliczyć test powinniście prawidłowo odpowiedzieć na 8 pytań.
Do testu możecie podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Wasz ostatni wynik. Powodzenia!