Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
    3. Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 2h 0m

      Rozdział 1. Klient

      Wśród licznej konkurencji, oferującej produkty na zbliżonym poziomie, często to właśnie sposób, w jaki pracujemy i jak prezentujemy się w oczach potencjalnego klienta jest naszą kartą przetargową. Bezpośrednie relacje są często ważniejsze niż prowadzone działania marketingowe.

      W pierwszym rozdziale zajmiemy się opracowaniem strategii współpracy z kluczowymi klientami.

      • Lekcja 1.1. Klient kluczowy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Budowanie relacji Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.3. Zarządzanie relacjami Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.4. Strategia współpracy z kluczowymi klientami Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • 1h 20m

      Rozdział 2. Proces sprzedaży

      Efektywność sprzedaży w dużym stopniu zależy od samej organizacji procesów sprzedażowych. Nawet najlepsze narzędzia nie zapewnią osiągnięcia zaplanowanych wyników sprzedaży. Nieodzownym elementem skutecznego zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie jest działanie według odpowiednio zaplanowanego i wdrożonego procesu sprzedaży. I tym właśnie zajmiemy się w drugim rozdziale.

      • Lekcja 2.1. Etapy procesu sprzedaży Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Rodzaje procesów sprzedaży Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.3. Uczestnicy procesu sprzedaży Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • 1h 20m

      Rozdział 3. Strategia sprzedaży

      Zazwyczaj strategia jest tworzona przy bliskiej współpracy właściciela lub zarządu firmy z dyrektorem sprzedaży lub zewnętrznym konsultantem po to, aby plany sprzedażowe odpowiadały planom biznesowym przedsiębiorstwa. Zapraszamy na część kursu poświęconą Strategii sprzedaży.

      • Lekcja 3.1. Analiza Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Cele sprzedażowe Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.3. Plan działania Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • 0h 15m

      Zakończenie

      Wiemy, że bardzo się napracowaliście wykonując wszystkie ćwiczenia w lekcjach, dlatego na koniec odpowiedzcie tylko na 10 pytań. Żeby zaliczyć test powinniście prawidłowo odpowiedzieć na 8 pytań.

      Do testu możecie podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Wasz ostatni wynik. Powodzenia!

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.

      • Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Klient kluczowy jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Budowanie relacji jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.3. Zarządzanie relacjami jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.4. Strategia współpracy z kluczowymi klientami jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.1. Etapy procesu sprzedaży jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Rodzaje procesów sprzedaży jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.3. Uczestnicy procesu sprzedaży jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.1. Analiza jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Cele sprzedażowe jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.3. Plan działania jest oznaczona jako ukończona