Tematyka
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
- Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
- Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP2h 0m
Rozdział 1. Klient
Wśród licznej konkurencji, oferującej produkty na zbliżonym poziomie, często to właśnie sposób, w jaki pracujemy i jak prezentujemy się w oczach potencjalnego klienta jest naszą kartą przetargową. Bezpośrednie relacje są często ważniejsze niż prowadzone działania marketingowe.
W pierwszym rozdziale zajmiemy się opracowaniem strategii współpracy z kluczowymi klientami.
1h 20m
Rozdział 2. Proces sprzedaży
Efektywność sprzedaży w dużym stopniu zależy od samej organizacji procesów sprzedażowych. Nawet najlepsze narzędzia nie zapewnią osiągnięcia zaplanowanych wyników sprzedaży. Nieodzownym elementem skutecznego zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie jest działanie według odpowiednio zaplanowanego i wdrożonego procesu sprzedaży. I tym właśnie zajmiemy się w drugim rozdziale.
1h 20m
Rozdział 3. Strategia sprzedaży
Zazwyczaj strategia jest tworzona przy bliskiej współpracy właściciela lub zarządu firmy z dyrektorem sprzedaży lub zewnętrznym konsultantem po to, aby plany sprzedażowe odpowiadały planom biznesowym przedsiębiorstwa. Zapraszamy na część kursu poświęconą Strategii sprzedaży.
0h 15m
Zakończenie
Wiemy, że bardzo się napracowaliście wykonując wszystkie ćwiczenia w lekcjach, dlatego na koniec odpowiedzcie tylko na 10 pytań. Żeby zaliczyć test powinniście prawidłowo odpowiedzieć na 8 pytań.
Do testu możecie podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Wasz ostatni wynik. Powodzenia!
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.