Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    kurs „Profesjonalny sekretariat – kurs II stopnia” dedykowany jest osobom, które zajmują stanowiska związane z prowadzeniem sekretariatu lub recepcji. 

    Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:

    1. Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
    3. Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 0h 45m

      Rozdział 1. Rola pracownika sekretariatu w firmie

      Rozdział pierwszy poświęcony jest najważniejszym funkcjom sekretariatu oraz najistotniejszym obowiązkom i zadaniom pracownika sekretariatu. Dodatkowo z tego rozdziału dowiesz się, w jaki sposób organizacja i funkcjonowanie sekretariatu może wpłynąć na wizerunek firmy oraz na czym polega  efektywna współpraca z najważniejszymi osobami w firmie. Poznasz, jak przekazywać polecenia przełożonego oraz jak pracownicy sekretariatu wpływają na efektywność zespołu. Wiedza ta jest istotna, aby zrozumieć kolejne zagadnienia kursu.

      • Lekcja 1.1. Sekretariat wizytówką firmy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Współpraca asystentki/asystenta z szefem i zespołem Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 1. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Sekretariat wizytówką firmy jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Współpraca asystentki/asystenta z szefem i zespołem jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 50m

      Rozdział 2. Kompetencje i wizerunek pracownika sekretariatu

      W rozdziale drugim zapoznasz się z kluczowymi kompetencjami pracownika sekretariatu oraz mechanizmami, które pomogą Tobie wzbudzić sympatię otoczenia. Poznasz swoje atuty w roli pracownika sekretariatu oraz zastanowisz się, na co zwrócić uwagę, aby zrobić pozytywne pierwsze wrażenie. Ponadto uzupełnisz swoją wiedze o obszary, w których możesz się rozwijać jako pracownik sekretariatu.

      • Lekcja 2.1. Kluczowe kompetencje pracownika sekretariatu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Wizerunek własny w pracy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 2. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 2.1. Kluczowe kompetencje pracownika sekretariatu jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Wizerunek własny w pracy jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 20m

      Rozdział 3. Sekretariat a komunikacja w firmie

      W tym rozdziale zapoznasz się z definicją informacji oraz jej najważniejszymi aspektami. Dodatkowo dowiesz się, na czym polega skuteczna komunikacja w pracy oraz poznasz błędy  i bariery komunikacyjne. Na koniec rozdziału zdobędziesz dodatkowo umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach z interesantami.

      • Lekcja 3.1. Przekazywanie informacji Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Najnowsze trendy, nowe technologie w profesjonalnej obsłudze interesantów Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.3. Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach ze współpracownikami? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.4. W jaki sposób rozwiązywać trudne sytuacje w kontakcie z interesantami? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 3. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • Aktywność Lekcja 3.1. Przekazywanie informacji jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Najnowsze trendy, nowe technologie w profesjonalnej obsłudze interesantów jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.3. Jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach ze współpracownikami? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.4. W jaki sposób rozwiązywać trudne sytuacje w kontakcie z interesantami? jest oznaczona jako ukończona
        • You are a(n) Student
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.