Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy,

    kurs „Media społecznościowe – kurs zaawansowany” zawiera praktyczne porady i wskazówki z zakresu prowadzenia firmowych kont social media i wykorzystania mediów społecznościowych w celu reklamy swojego biznesu. Kurs skierowany jest do osób planujących uruchomienie własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorców już prowadzących swój biznes, osób pracujących w obszarze social media lub po ukończonym kursie online pt.: "Media społecznościowe w biznesie".

    UWAGA! Kurs kierowany jest do osób posiadających podstawową wiedzę z obszaru mediów społecznościowych. Wszystkie osoby chcące wyciągnąć z kursu jak najwięcej wiedzy zapraszamy do skorzystania z kursu na poziomie podstawowym – kliknij tutaj.

    Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:

    1. Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
    3. Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt. „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 1h 20m

      Rozdział 1. Tworzenie strategii działań organicznych i reklamowych

      Nieusystematyzowane działania w social media mogą być przyczyną wielu rozczarowań, a kampanie prowadzone bez wcześniejszego planu będą po prostu pieniędzmi wyrzuconymi w błoto, dlatego warto stworzyć strategię i harmonogram działań. W social media nic też nie jest dane raz na zawsze, klienci szybko się nudzą i dlatego trzeba wciąż szukać nowych sposobów na zdobycie ich uwagi, łącząc działania organiczne z płatnymi formami. Analiza – ewaluacja – optymalizacja: te trzy działania prowadzone systematycznie i profesjonalnie zdecydowanie zwiększą szansę na podniesienie świadomości marki, a co za tym idzie, wzrost sprzedaży.
      •  Lekcja 1.1. Od analizy do strategii – profesjonalizacja Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 1.2. Rodzaje analityki Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 1.3. Profesjonalne narzędzia do analizy działań Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 1.4. Planowanie, tworzenie i publikowanie treści Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Test Rozdział 1 Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Od analizy do strategii – profesjonalizacja jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Rodzaje analityki jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.3. Profesjonalne narzędzia do analizy działań jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.4. Planowanie, tworzenie i publikowanie treści jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 40m

      Rozdział 2. Prowadzenie efektywnych, płatnych kampanii reklamowych i wizerunkowych w mediach społecznościowych

      Codziennie o naszą uwagę walczą miliony nowych informacji, które trafiają do sieci. Ich twórcy chcą zdobyć zainteresowanie odbiorców. By wyróżnić się na ich tle, musimy w pełni wykorzystać potencjał kryjący się zarówno w treści, jak i grafice naszego contentu.

      Obsługa klientów w social mediach jest wymagającym zajęciem, ale prowadzona profesjonalnie przyniesie naszej marce wymierne korzyści. Wybierając firmowe profile mediów społecznościowych musimy pamiętać, że otwieramy tym samym kolejne kanały komunikacji z klientami, którymi będziemy musieli skutecznie zarządzać w przyszłości. Dodatkowo warto wykorzystać monitoring mediów, by śledzić na bieżąco wszystkie informacje, które pojawiają się w sieci na temat naszej marki.

      Zasięgi w social mediach opierają się na wzbudzaniu zaangażowania wśród naszych odbiorców. Rozpowszechniając informacje o naszym biznesie w mediach społecznościowych musimy pamiętać, że tu rządzą algorytmy. Znajomość tych zasad pomoże nam łatwiej osiągnąć zamierzony cel oraz wyprzedzić konkurencję.
      •  Lekcja 2.1. Rodzaje i narzędzia Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2.2. Spójna komunikacja i identyfikacja graficzna Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2.3. Social media jako główny kanał komunikacji Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2.4. Skuteczna dystrybucja treści na platformach Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2.5. Trendy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 2.6. Angażujące treści w social mediach Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Test Rozdział 2 Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 2.1. Rodzaje i narzędzia jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Spójna komunikacja i identyfikacja graficzna jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.3. Social media jako główny kanał komunikacji jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.4. Skuteczna dystrybucja treści na platformach jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.5. Trendy jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.6. Angażujące treści w social mediach jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 50m

      Rozdział 3. Zapisy prawa autorskiego i ich odzwierciedlenie w regulaminach

      Poza regulaminami w mediach społecznościowych obowiązują nas również przepisy prawa. Warto zapoznać się z regulaminami portali, w których prowadzimy działania biznesowe, prywatne z resztą również oraz dbać o to, by treści przez nas publikowane respektowały prawa autorskie, w tym prawa do ochrony wizerunku. Takie działania uchronią nas w najlepszym wypadku przed karami i nieprzyjemnościami, a w najgorszym procesem w sądzie.

      Profesjonalizacja platform mediów społecznościowych nakłada na użytkowników wiele obowiązków, ale również pozwala nam na ochronę naszych praw. Znajomość zasad obowiązujących w określonych społecznościach, połączona z wiedzą dotyczącą regulaminów, daje szansę na lepsze wyniki prowadzonych przez nas działań.
      •  Lekcja 3.1. Portale społecznościowe a prawo autorskie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Lekcja 3.2. Co mówią regulaminy poszczególnych platform? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      •  Test Rozdział 3 Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 3.1. Portale społecznościowe a prawo autorskie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Co mówią regulaminy poszczególnych platform? jest oznaczona jako ukończona
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów. Jeżeli pomimo ukończenia kursu nie masz możliwości wygenerowania certyfikatu upewnij się, że oceniłeś kurs.