Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    kurs „Design thinking” zawiera podstawowe informacje na temat metody Design thinking, w tym: kiedy i dlaczego warto pracować tą metodą, z jakich etapów się składa proces projektowania metodą Design Thinking oraz jak zastosować tę metodę w praktyce. Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
    3. Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 1h 10m

      Rozdział 1. Wprowadzenie do Design Thinking

      • Lekcja 1.1. Czym jest Design Thinking? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Perspektywy Design Thinking Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.3. Etapy procesu Design Thinking Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.4. Przygotowanie do procesu projektowania Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 1. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Czym jest Design Thinking? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Perspektywy Design Thinking jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.3. Etapy procesu Design Thinking jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.4. Przygotowanie do procesu projektowania jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 50m

      Rozdział 2. Empatia

      • Lekcja 2.1. Cel etapu i główne wyzwanie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Dobór podmiotów badania i przebieg etapu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.3. Przykładowe narzędzia Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 2. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 2.1. Cel etapu i główne wyzwanie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Dobór podmiotów badania i przebieg etapu jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.3. Przykładowe narzędzia jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 50m

      Rozdział 3. Synteza

      • Lekcja 3.1. Cel etapu i główne wyzwanie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Przebieg etapu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.3. Przykładowe narzędzia i sformułowanie wyzwania projektowego Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 3. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 3.1. Cel etapu i główne wyzwanie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Przebieg etapu jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.3. Przykładowe narzędzia i sformułowanie wyzwania projektowego jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 0m

      Rozdział 4. Generowanie pomysłów

      • Lekcja 4.1. Cel etapu i główne wyzwanie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.2. Przykładowe narzędzia Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.3. Selekcja i wybór pomysłów Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 4. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 4.1. Cel etapu i główne wyzwanie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.2. Przykładowe narzędzia jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.3. Selekcja i wybór pomysłów jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 50m

      Rozdział 5. Prototypowanie

      • Lekcja 5.1. Cel etapu i główne wyzwanie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 5.2. Przebieg etapu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 5.3. Przykładowe narzędzia Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 5. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 5.1. Cel etapu i główne wyzwanie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 5.2. Przebieg etapu jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 5.3. Przykładowe narzędzia jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 50m

      Rozdział 6. Testowanie

      • Lekcja 6.1. Cel etapu i główne wyzwanie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 6.2. Przebieg etapu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 6.3. Testowanie prototypów Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 6. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 6.1. Cel etapu i główne wyzwanie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 6.2. Przebieg etapu jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 6.3. Testowanie prototypów jest oznaczona jako ukończona
    • Materiały dodatkowe

      • Film: Design Thinking, o co chodzi? - odcinek 1 Strona
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Film: Design Thinking, o co chodzi? - odcinek 2 Strona
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Film: Design Thinking, o co chodzi? - odcinek 3 Strona
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.