Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    Kurs „Marketing internetowy – kurs zaawansowany II stopnia” jest kontynuacją kursu „Marketing internetowy – kurs zaawansowany I stopnia” i jest skierowany do osób planujących uruchomienie własnej działalności gospodarczej, przedsiębiorców już prowadzących swój biznes lub osób pracujących w obszarze marketingu internetowego.

    UWAGA! Kurs skierowany jest do osób posiadających ponad podstawową wiedzę z obszaru marketingu internetowego. Wszystkie osoby chcące wyciągnąć z kursu jak najwięcej wiedzy zapraszamy do skorzystania z kursu zaawansowanego I stopnia dostępnego pod linkiem tutaj.

    Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
    3. zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 1h 30m

      Rozdział 1. Strategia kampanii e-marketingowych

      W rozdziale pierwszym zawarto informacje dotyczące budowania strategii kampanii marketingowej online i planowania strategicznego.

      Przedstawione zostało narzędzie do opracowania strategii e-kampanii (brief) wraz ze szczegółowym omówieniem jego zakresu oraz wskazaniem przykładu gotowej strategii. Szczególną uwagę poświęcono analizie grupy docelowej, która jest punktem wyjścia do skutecznej e-kampanii.

      Ponadto w rozdziale omówiono rodzaje i cele e-kampanii, podział kanałów komunikacji wraz z przykładami kanałów, które warto wykorzystać podczas e-kampanii, a także zaprezentowano, jak wykonać wstępny plan e-kampanii, z podziałem na wybrane formaty reklamowe.

      • Lekcja 1.1. Etapy tworzenia strategii e-marketingowych Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Brief kreatywny Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.3. Analiza grupy docelowej Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.4. Planowanie strategiczne e-kampanii Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.5. Przykład tworzenia strategii e-marketingowej Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 1. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Etapy tworzenia strategii e-marketingowych jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Brief kreatywny jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.3. Analiza grupy docelowej jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.4. Planowanie strategiczne e-kampanii jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.5. Przykład tworzenia strategii e-marketingowej jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 50m

      Rozdział 2. Planowanie i realizacja kampanii e-marketingowej

      W poprzednim rozdziale skupiono się na strategii i planowaniu strategicznym e-kampanii. W rozdziale drugim przedstawiono modele i narzędzia realizacji tej strategii (AIDA, lejek marketingowy), a planowanie strategiczne uzupełniono o plan operacyjny (model SOSTAC), którego zadaniem jest wdrażać opracowane strategie życie.

      Nawet najlepsza strategia na nic się nie zda, jeśli będzie tylko zbiorem decyzji. Trzeba ją wdrożyć w życie, a następnie kontrolować i wyciągać wnioski z efektów podjętych działań.
      • Lekcja 2.1. Narzędzia do planowania e-kampanii marketingowej Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Planowanie i realizacja strategii e-marketingowej Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 2. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 2.1. Narzędzia do planowania e-kampanii marketingowej jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Planowanie i realizacja strategii e-marketingowej jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 10m

      Rozdział 3. Płatne działania e-marketingowe, które warto wdrożyć

      W poprzednich rozdziałach omówiono strategię i planowanie e-kampanii. W rozdziale trzecim przedstawiono propozycję narzędzi płatnych, z których warto skorzystać podczas e-kampanii, aby wzmocnić jej zasięg i skuteczność. Omówione zostały reklamy Google Ads oraz Facebook Ads, a także programy partnerskie i artykuły sponsorowane. Rozdział zawiera również informacje na temat modeli rozliczeń i emisji kampanii marketingowych w sieci.

      • Lekcja 3.1. Płatne reklamy w Google Ads i Facbook Ads – część I Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Płatne reklamy w Google Ads i Facbook Ads – część II Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.3. Programy partnerskie i artykuły sponsorowane Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 3. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 3.1. Płatne reklamy w Google Ads i Facbook Ads – część I jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Płatne reklamy w Google Ads i Facbook Ads – część II jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.3. Programy partnerskie i artykuły sponsorowane jest oznaczona jako ukończona
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.