Tematyka
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
kurs „Profesjonalny sekretariat – kurs I stopnia” zawiera praktyczne informacje dotyczące roli, jaką sekretariat pełni w organizacji. Poznasz jego funkcje oraz strukturę.
Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
- Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
- Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP1h 20m
Rozdział 1. Znaczenie sekretariatu w organizacji
Rozdział pierwszy poświęcony jest roli, jaką sekretariat pełni w organizacji. Poznasz jego funkcje oraz strukturę, o czym warto pamiętać w obszarze planowania i organizowania jego pracy. Wiedza ta jest istotna, ponieważ w dalszej części kursu omówione zostaną szczegółowo zadania i wyzwania pracownika sekretariatu.
1h 0m
Rozdział 2. Obsługa w kontakcie bezpośrednim i zdalnym
W drugim rozdziale poznasz zasady przyjmowania interesantów. Rozwiniesz wiedzę w obszarze redagowania pism tradycyjnych i elektronicznych. Ponadto nauczysz się prowadzić rozmowy telefoniczne z interesantami.
0h 40m
Rozdział 3. Wybrane aktywności pracownika sekretariatu
Z trzeciego rozdziału dowiesz się, o czym warto pamiętać organizując spotkania wewnętrzne i wyjazdowe z ramienia sekretariatu firmy. Rozwiniesz wiedzę na temat dobrych praktyk związanych z obsługą interesantów podczas spotkań okolicznościowych. Poznasz techniki negocjacji zakupowych przydatne w procesie zaopatrywania firmy w materiały biurowe.
Certyfikat
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.
Kontynuuj naukę
Ukończyłeś kurs? Zapraszamy wszystkich do zapisania się i ukończenia kursu II stopnia. Kliknij w poniższy guzik: