Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    kurs „Badanie rynku i testowanie produktów” zawiera praktyczne porady i wskazówki - jak prowadzić proces badania rynku i testowania produktu.

    E-kurs skierowany jest do osób planujących uruchomienie własnej działalności gospodarczej oraz przedsiębiorców prowadzących swój biznes. 

    Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:

    1. Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
    3. Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt. „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 0h 45m

      Rozdział 1. Wprowadzenie do badania rynku

      • Lekcja 1.1. Czym jest badanie rynku? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Proces badania rynku w praktyce Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 1 . Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Czym jest badanie rynku? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Proces badania rynku w praktyce jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 45m

      Rozdział 2. Przygotowanie badania rynku

      • Lekcja 2.1. Przygotowanie badania krok po kroku Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Przykłady success stories Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 2 . Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 2.1. Przygotowanie badania krok po kroku jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Przykłady success stories jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 45m

      Rozdział 3. Proces analizy w badaniu rynku i testowaniu produktów

      • Lekcja 3.1. Teoretyczne podstawy pomiaru i analizy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Jak można wyciągnąć fałszywe wnioski z poprawnie przeprowadzonego badania? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 3 . Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 3.1. Teoretyczne podstawy pomiaru i analizy jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Jak można wyciągnąć fałszywe wnioski z poprawnie przeprowadzonego badania? jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 0m

      Rozdział 4. Ekspozycja i dokumentacja wyników badań

      • Lekcja 4.1. Z czego składa się raport wyników badania rynkowego Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.2. Prawidłowy raport i przykładowe błędy cz. 1 Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.3. Prawidłowy raport i przykładowe błędy cz. 2 Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 4 . Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 4.1. Z czego składa się raport wyników badania rynkowego jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.2. Prawidłowy raport i przykładowe błędy cz. 1 jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 0m

      Rozdział 5. Decyzja jako kluczowy element badań rynku i testowania produktów

      • Lekcja 5.1. Wykorzystanie uzyskanych informacji w procesie badań rynkowych oraz w ramach testów produktu w celu podjęcia właściwej decyzji dalszego działania rynkowego Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 5.2. Decyzje sprzedażowe vs. uzyskane informacje z badań rynkowych – część 1 Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 5.3. Decyzje sprzedażowe vs. uzyskane informacje z badań rynkowych – część 2 Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 5 . Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 5.1. Wykorzystanie uzyskanych informacji w procesie badań rynkowych oraz w ramach testów produktu w celu podjęcia właściwej decyzji dalszego działania rynkowego jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 5.2. Decyzje sprzedażowe vs. uzyskane informacje z badań rynkowych – część 1 jest oznaczona jako ukończona
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.