Tematyka
0h 0m
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
Kurs „Techniki sprzedaży” zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą. Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:- zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
- zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP1h 0m
Rozdział 1. Podstawowe informacje o sprzedaży
Z tego Rozdziału dowiesz się, jak rozumiemy sprzedaż, kto uczestniczy w procesie sprzedaży, jakie korzyści daje uczciwe podejście do klienta.
Poznasz rolę komunikacji w kontakcie z rozmówcą. Będziesz świadomy gestów i słów kluczowych dla osiągnięcia sukcesu w roli doradcy, sprzedawcy.
Poszerzysz wiedzę na temat etapów procesu sprzedaży a także kluczowych zachowań w każdym z nich.
2h 0m
Rozdział 2. Techniki sprzedaży bezpośredniej
Z Rozdziału „Techniki sprzedaży bezpośredniej”, dowiesz się jakie dobre praktyki wyróżniamy w każdym z etapów procesu sprzedaży.
Rozwiniesz wiedzę na temat inicjowania kontaktu z klientem, identyfikacji potrzeb zakupowych, dopasowania się do klienta.
Będziesz miał większe możliwości w obszarze rozwiewania wątpliwości klienta, zamykania sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej.
0h 45m
Rozdział 3. Techniki sprzedaży pośredniej
W tym Rozdziale poznasz cechy sprzedaży bezpośredniej.
Zdobędziesz wiedzę na temat kanałów pozyskiwania partnerów biznesowych.
Poszerzysz świadomość na temat wyzwań związanych z budowaniem sieci dystrybucji.
Certyfikat
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.