Tematyka

  • 0h 0m

    Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    Kurs „Techniki sprzedaży” zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób, które chcą założyć i promować swój sklep internetowy. Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
    3. zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP


    • 0h 0m

      Rozdział 1. Podstawowe informacje o sprzedaży

      Lekcja 1.1. Różne definicje sprzedaży - wybierz własną!

      Lekcja 1.2. Komunikacja w procesie sprzedaży

      Lekcja 1.3. Etapy w transakcji handlowej

      • 0h 0m

        Rozdział 2. Techniki sprzedaż bezpośredniej

        Lekcja 2.1. Inicjowanie kontaktu z Klientem

        Lekcja 2.2. Identyfikacja potrzeb Klienta

        Lekcja 2.3. Typologia Klienta

        Lekcja 2.4. Prezentacja oferty handlowej

        Lekcja 2.5. Przezwyciężanie obiekcji klienta

        Lekcja 2.6. Zamykanie sprzedaży

        Lekcja 2.7. Obsługa posprzedażowa

        • 0h 0m

          Rozdział 3. Techniki sprzedaży pośredniej

          Lekcja 3.1. Sprzedaż pośrednia - definicja

          Lekcja 3.2. Telemarketing - skuteczna rozmowa handlowa przez telefon