Tematyka
1h 5m
Rozdział 1. Etykieta biznesowa – czym jest i w jakim celu ją stosować?
W tym rozdziale skupimy się na poznaniu głównych zasad savoir-vivre’u w biznesie. Dowiesz się, dlaczego warto stosować etykietę podczas spotkań z kontrahentami oraz zdefiniujesz postawy i zachowania budujące konstruktywne relacje z parterami biznesowymi. Poznasz zasady dress code’u i znaczenie kolorów, a także ich zastosowanie w zależności od rodzaju spotkania. Rozwiniesz również wiedzę na temat zasad precedencji, która jest kluczowa dla utrwalania zachowań wpisujących się w dyplomację biznesu.
1h 5m
Rozdział 2. Spotkania biznesowe
W rozdziale drugim zostaną poruszone kwestie związane z organizacją spotkań biznesowych. Jakie formy zaproszeń wyróżniamy i jak powinniśmy je dostarczać zgodnie z etykietą biznesu. W rozdziale drugim omówiona zostanie etykieta spotkań odbywających się w formie stojącej i siedzącej. Dowiesz się, jakie gesty będą efektywne podczas tych spotkań. Poznasz zasady wręczania prezentów współpracującym firmom oraz rozwiniesz wiedzę na temat tego, na co zwracać uwagę w kontakcie z kontrahentami z zagranicy.
0h 50m
Rozdział 3. Savoir-vivre w komunikacji biznesowej na odległość
Rozdział trzeci zawiera informacje, jakimi zasadami należy się kierować podczas spotkań zdalnych, np. webinarów czy wideokonferencji. Poznasz zasady prowadzenia rozmów telefonicznych. W tym rozdziale omówione zostaną zagadnienia związane z wymianą korespondencji drogą mailową. Będziesz jeszcze bardziej świadomym autorem listów do swoich kontrahentów. W końcu poszerzysz swoje doświadczenia o zasady netykiety, posługiwania się social mediami, w kontekście budowania pozytywnego wizerunku w oczach parterów Twojego biznesu. Rozdział trzeci zawiera także informacje, o czym warto pamiętać proponując swoje produkty lub rozwiązania w e-biznesie.
Certyfikat
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.