Tematyka

  • 1h 5m

    Rozdział 1. Etykieta biznesowa – czym jest i w jakim celu ją stosować?

    W tym rozdziale skupimy się na poznaniu głównych zasad savoir-vivre’u w biznesie. Dowiesz się, dlaczego warto stosować etykietę podczas spotkań z kontrahentami oraz zdefiniujesz postawy i zachowania budujące konstruktywne relacje z parterami biznesowymi. Poznasz zasady dress code’u i znaczenie kolorów, a także ich zastosowanie w zależności od rodzaju spotkania. Rozwiniesz również wiedzę na temat zasad precedencji, która jest kluczowa dla utrwalania zachowań wpisujących się w dyplomację biznesu.

    • Lekcja 1.1. Etykieta w biznesie, czym jest i dlaczego jest taka ważna? Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Lekcja 1.2. Językowy savoir-vivre Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Lekcja 1.3. Ubiór moją wizytówką Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Lekcja 1.4. Precedencja Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Test po Rozdziale 1. Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że:
      • You are a(n) Student
      • Aktywność Lekcja 1.1. Etykieta w biznesie, czym jest i dlaczego jest taka ważna? jest oznaczona jako ukończona
      • Aktywność Lekcja 1.2. Językowy savoir-vivre jest oznaczona jako ukończona
      • Aktywność Lekcja 1.3. Ubiór moją wizytówką jest oznaczona jako ukończona
      • Aktywność Lekcja 1.4. Precedencja jest oznaczona jako ukończona
  • 1h 5m

    Rozdział 2. Spotkania biznesowe

    W rozdziale drugim zostaną poruszone kwestie związane z organizacją spotkań biznesowych. Jakie formy zaproszeń wyróżniamy i jak powinniśmy je dostarczać zgodnie z etykietą biznesu. W rozdziale drugim omówiona zostanie etykieta spotkań odbywających się w formie stojącej i siedzącej. Dowiesz się, jakie gesty będą efektywne podczas tych spotkań. Poznasz zasady wręczania prezentów współpracującym firmom oraz rozwiniesz wiedzę na temat tego, na co zwracać uwagę w kontakcie z kontrahentami z zagranicy.

    • Lekcja 2.1. Zaproszenia na spotkania Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Lekcja 2.2. Etykieta spotkań odbywających się w różnych konwencjach Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Lekcja 2.3. Wręczanie podarunków podczas spotkań biznesowych Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Lekcja 2.4. Spotkania biznesowe z gośćmi z zagranicy – różnice kulturowe Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Test po Rozdziale 2. Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że:
      • You are a(n) Student
      • Aktywność Lekcja 2.1. Zaproszenia na spotkania jest oznaczona jako ukończona
      • Aktywność Lekcja 2.2. Etykieta spotkań odbywających się w różnych konwencjach jest oznaczona jako ukończona
      • Aktywność Lekcja 2.3. Wręczanie podarunków podczas spotkań biznesowych jest oznaczona jako ukończona
      • Aktywność Lekcja 2.4. Spotkania biznesowe z gośćmi z zagranicy – różnice kulturowe jest oznaczona jako ukończona
  • 0h 50m

    Rozdział 3. Savoir-vivre w komunikacji biznesowej na odległość

    Rozdział trzeci zawiera informacje, jakimi zasadami należy się kierować podczas spotkań zdalnych, np. webinarów czy wideokonferencji. Poznasz zasady prowadzenia rozmów telefonicznych. W tym rozdziale omówione zostaną zagadnienia związane z wymianą korespondencji drogą mailową. Będziesz jeszcze bardziej świadomym autorem listów do swoich kontrahentów. W końcu poszerzysz swoje doświadczenia o zasady netykiety, posługiwania się social mediami, w kontekście budowania pozytywnego wizerunku w oczach parterów Twojego biznesu. Rozdział trzeci zawiera także informacje, o czym warto pamiętać proponując swoje produkty lub rozwiązania w e-biznesie.

    • Lekcja 3.1. Rozmowa telefoniczna i spotkania online Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Lekcja 3.2. Korespondencja pisemna (list, mail) Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Lekcja 3.3. Netykieta – jak się zachować w sieci, etykieta w działaniach e-marketingowych Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
    • Test po Rozdziale 3. Pakiet SCORM
      Ograniczony Niedostępne, chyba że:
      • You are a(n) Student
      • Aktywność Lekcja 3.1. Rozmowa telefoniczna i spotkania online jest oznaczona jako ukończona
      • Aktywność Lekcja 3.2. Korespondencja pisemna (list, mail) jest oznaczona jako ukończona
      • Aktywność Lekcja 3.3. Netykieta – jak się zachować w sieci, etykieta w działaniach e-marketingowych jest oznaczona jako ukończona
      • Aktywność Lekcja 2.4. Spotkania biznesowe z gośćmi z zagranicy – różnice kulturowe jest oznaczona jako ukończona
  • Certyfikat

    Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.