Tematyka
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
Kurs „E-commerce w biznesie – kurs zaawansowany” zawiera praktyczne informacje i porady dla przedsiębiorców prowadzących sklep internetowy, osób pracujących w obszarze e-commerce lub po ukończonym kursie online pt.: "E-commerce i marketing internetowy w MŚP".
UWAGA! Kurs kierowany jest do osób posiadających podstawową wiedzę z obszaru e-commerce. Wszystkie osoby chcące wyciągnąć z kursu jak najwięcej wiedzy zapraszamy do skorzystania z kursu na poziomie podstawowym – kliknij tutaj.Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
- Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
- Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP1h 20m
Rozdział 1. E-biznes i i e-commerce w praktyce
Aktywność e-commerce stała się jednym z najczęściej podejmowanych działań przed przedsiębiorców. Ten sposób dotarcia do odbiorców jest nie tylko efektywny, ale także przynosi coraz większe zyski. Jednak przed podjęciem działań e-commerce nie tylko trzeba zapoznać się z podstawowymi informacjami (zawartymi w kursie podstawowym), ale także należy zrozumieć różnicę pomiędzy różnymi platformami e-commerce, pomiędzy modelami sprzedażowymi, zrozumieć dogłębnie zaawansowane kwestie prawne, by w praktyce nie narażać się na koszty i konsekwencje prawne nieprawidłowego prowadzenia działań sprzedażowych w sieci. Te wszystkie kwestie poruszone zostaną właśnie w rozdziale 1 kursu zaawansowanego.1h 10m
Rozdział 2. Praktyczne przygotowanie platformy
Przygotowanie platformy e-commerce nie jest niestety działaniem jednorazowym. By nasz sklep online dobrze funkcjonował, bardzo wiele czynności, np. te związane z tworzeniem contentu czy pracą nad widocznością sklepu musimy powtarzać regularnie. Jednak mając przygotowaną strategię aktywności e-commerce, analizę UX czy rozpisaną mapę podróży klienta w naszym e-commerce będzie nam łatwiej ustawić hierarchię istotności poszczególnych aktywności. Tym wszystkim zajmiemy się w praktycznym rozdziale 2.1h 30m
Rozdział 3. Mierzalność, analiza zaawansowana oraz użyteczność w e-commerce
Zdobywanie wiedzy o procesach zakupowych klienta jest długotrwałe, wymaga wiele wysiłku i zaangażowania. Jednocześnie jest to konieczne do funkcjonowania oraz tworzenia przewagi konkurencyjnej w świecie e-commerce. Optymalizacja poszczególnych wskaźników, tworzenie person zakupowych oraz mocno akcentowana ostatnimi czasy rola UX powoli stają się standardem w internetowej przedsiębiorczości. Dbałość o te elementy, jako niezbędne do rozwoju naszego e-sklepu, to działania ciągłe, wymagające powtarzalności i cyklicznej walidacji, jednak także bardzo słuszne i efektywne. Wszystkie nasze aktywności powinny być rozpatrywane w połączeniu z aspektem pozyskiwania leadów i ponownego zapraszania do skorzystania z naszej oferty czy usług osób, które już kiedyś były naszymi klientami.Certyfikat
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.