Tematyka
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
kurs „Employer Branding” zawiera praktyczne porady i wskazówki dla przedsiębiorców, którzy chcą poprawić wizerunek swojej firmy, tak by na rynku pracy ich organizacja było postrzegane jako atrakcyjny pracodawca.
Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
- Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
- Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP1h 40m
Rozdział 1. Wprowadzenie
W tym rozdziale przedstawiono definicję Employer Brandingu. Wprowadzono podział działań EB na działania wewnętrzne, obejmujące pracowników oraz działania zewnętrzne, adresowane do otoczenia biznesowego, kandydatów do pracy i potencjalnych klientów. Określono cele prowadzenia działań EB, takie jak rekrutacja pracowników czy ograniczenie rotacji już zatrudnionych osób. Dodatkowo w rozdziale znajdują się również informacje dotyczące sposobów określania grup docelowych w ramach działań EB.
1h 30m
Rozdział 2. Działania w ramach employer brandingu
W rozdziale drugim wprowadzono pojęcie Employee Experience, stanowiące opis doświadczeń pracownika, związanych z jego kontaktami z pracodawcą, zespołem współpracowników i miejscem pracy. Przedstawiono podstawowe zasady, zgodnie z którymi tworzone powinny być strony www dedykowane karierze. Co więcej w rozdziale omówiono również sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w budowaniu marki firmy jako pracodawcy.
0h 50m
Rozdział 3. Przepisy prawa obowiązujące firmy w prowadzeniu działań wizerunkowych
W rozdziale ostatnim przedstawiono przepisy prawa, które muszą być przestrzegane w ramach prowadzenia aktywności Employer Branding. Przybliżono zapisy RODO, zapewniającego ochronę przetwarzanych danych osobowych. Omówiono zasady wykorzystywania przez pracodawcę wizerunku pracownika w kampaniach Employer Branding. Dodatkowo wskazano przepisy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o których należy pamiętać podejmując działania budujące wizerunek firmy jako pracodawcy.
Certyfikat
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.