Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    kurs „Employer Branding” zawiera praktyczne porady i wskazówki dla przedsiębiorców, którzy chcą poprawić wizerunek swojej firmy, tak by na rynku pracy ich organizacja było postrzegane jako atrakcyjny pracodawca. 
    Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
    3. Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 1h 40m

      Rozdział 1. Wprowadzenie

      W tym rozdziale przedstawiono definicję Employer Brandingu. Wprowadzono podział działań EB na działania wewnętrzne, obejmujące pracowników oraz działania zewnętrzne, adresowane do otoczenia biznesowego, kandydatów do pracy i potencjalnych klientów. Określono cele prowadzenia działań EB, takie jak rekrutacja pracowników czy ograniczenie rotacji już zatrudnionych osób. Dodatkowo w rozdziale znajdują się również informacje dotyczące sposobów określania grup docelowych w ramach działań EB.

      • Lekcja 1.1. Po co firmie employer branding? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Analiza wizerunku firmy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.3. Czym jest employer value proposition? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.4. Określenie adresatów działań EB Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.5. Tworzenie person w działaniach EB Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 1. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Po co firmie employer branding? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Analiza wizerunku firmy jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.3. Czym jest employer value proposition? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.4. Określenie adresatów działań EB jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.5. Tworzenie person w działaniach EB jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 30m

      Rozdział 2. Działania w ramach employer brandingu

      W rozdziale drugim wprowadzono pojęcie Employee Experience, stanowiące opis doświadczeń pracownika, związanych z jego kontaktami z pracodawcą, zespołem współpracowników i miejscem pracy. Przedstawiono podstawowe zasady, zgodnie z którymi tworzone powinny być strony www dedykowane karierze. Co więcej w rozdziale omówiono również sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w budowaniu marki firmy jako pracodawcy.

      • Lekcja 2.1. Aktywności kierowane do pracowników Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Pozyskiwanie nowych pracowników Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.3. Rola firmowej strony WWW Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.4. Rola mediów społecznościowych Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 2. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 2.1. Aktywności kierowane do pracowników jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Pozyskiwanie nowych pracowników jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.3. Rola firmowej strony WWW jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.4. Rola mediów społecznościowych jest oznaczona jako ukończona
    • 0h 50m

      Rozdział 3. Przepisy prawa obowiązujące firmy w prowadzeniu działań wizerunkowych

      W rozdziale ostatnim przedstawiono przepisy prawa, które muszą być przestrzegane w ramach prowadzenia aktywności Employer Branding. Przybliżono zapisy RODO, zapewniającego ochronę przetwarzanych danych osobowych. Omówiono zasady wykorzystywania przez pracodawcę wizerunku pracownika w kampaniach Employer Branding. Dodatkowo wskazano przepisy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o których należy pamiętać podejmując działania budujące wizerunek firmy jako pracodawcy.

      • Lekcja 3.1. RODO w kampaniach EB Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Prawo a wykorzystanie wizerunku pracowników w EB Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.3. Prawa autorskie w działaniach EB Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 3. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 3.1. RODO w kampaniach EB jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Prawo a wykorzystanie wizerunku pracowników w EB jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.3. Prawa autorskie w działaniach EB jest oznaczona jako ukończona
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.