Tematyka

  • 0h 0m

    Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    Kurs „Komunikacja marketingowa” zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób, które chcą założyć i promować swój sklep internetowy. Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
    3. zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP


    • 0h 0m

      Rozdział 1. Po co firmie komunikacja marketingowa?

      Lekcja 1.1. Czym jest komunikacja marketingowa

      Lekcja 1.2. Funkcje i zadania komunikacji marketingowej

      • 0h 0m

        Rozdział 2. Planowanie komunikacji marketingowej

        Lekcja 2.1. Analiza elementów istotnych dla planowania komunikacji marketingowej

        Lekcja 2.2. Mapowanie interesariuszy i ich potrzeb

        • 0h 0m

          Rozdział 3. Tworzenie treści i materiałów marketingowych

          Lekcja 3.1. Jak wykorzystać dostępne narzędzia do tworzenia treści i materiałów marketingowych

          Lekcja 3.2. Jak wykorzystać dostępne narzędzia do tworzenia treści i materiałów marketingowych - na potrzeby mediów społecznościowych

          • 0h 0m

            Rozdział 4. Zarządzanie kryzysami w mediach społecznościowych

            Lekcja 4.1. Specyfika kryzysów w mediach społecznościowych

            Lekcja 4.2. Możliwości zarządzania kryzysami w mediach społecznościowych

            • 0h 0m

              Rozdział 5. Uroczystości promocyjne, targi, wystawy

              Lekcja 5.1. Rodzaje wydarzeń publicznych

              Lekcja 5.2. Rola komunikacji marketingowej w promowaniu wydarzeń publicznych