Tematyka
- Kurs
- Wprowadzenie
0h 0m
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
Kurs „Komunikacja marketingowa” zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób, które chcą założyć i promować swój sklep internetowy. Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:- zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
- zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP - Rozdział 1. Po co firmie komunikacja marketingowa?
0h 30m
Rozdział 1. Po co firmie komunikacja marketingowa?
Nowe technologie rozwijają się w postępie geometrycznym w środowisku globalnym. Zmusza to organizacje do poszukiwania coraz doskonalszych sposobów porozumiewania się otoczeniem, od którego zależy ich sukces. Czasy jednostronnej komunikacji pomiędzy firmą i np. klientem minęły bezpowrotnie. Pojawienie się Internetu i nieustanny jego rozwój sprawiają, że dialog z interesariuszami odbywa się nieustannie, często w czasie rzeczywistym. Bez zawansowanej komunikacji marketingowej nie może dzisiaj powstać żaden produkt czy usługa.
- Rozdział 2. Planowanie komunikacji marketingowej
0h 40m
Rozdział 2. Planowanie komunikacji marketingowej
Rozdział przedstawia, jak dokonać analizy stanu organizacji i kierunku jej rozwoju, po to, żeby bazując na zgromadzonej wiedzy tworzyć mapy interesariuszy, spośród których kluczowi wyznaczają główny kierunek czynności marketingowych. - Rozdział 3. Tworzenie treści i materiałów marketingowych
0h 50m
Rozdział 3. Tworzenie treści i materiałów marketingowych
Aby strategia rozwojowa organizacji była efektywnie realizowana, zadania marketingowe powinny być wykonywane za pomocą odpowiednich kanałów komunikacyjnych dostosowanych do odbiorcy z wykorzystaniem celowych materiałów i treści. - Rozdział 4. Zarządzanie kryzysami w mediach społecznościowych
0h 50m
Rozdział 4. Zarządzanie kryzysami w mediach społecznościowych
W tym rozdziale zostaną przedstawione różnice pomiędzy kryzysem w mediach tradycyjnych a kryzysem w mediach społecznościowych. Ponadto dowiesz się, jakie możliwości zarządzania kryzysem wynikają z interaktywnego charakteru mediów społecznościowych. - Rozdział 5. Uroczystości promocyjne, targi, wystawy
0h 40m
Rozdział 5. Uroczystości promocyjne, targi, wystawy
Życie społeczne zawsze obfitowało w różnego rodzaju wydarzenia publiczne, które pełniły różne funkcje, od rozrywkowych do informacyjnych. W trakcie wydarzeń ludzie nawiązywali relacje. Nie bez wpływu na siłę takich relacji pozostawała obecność emocji towarzyszących wydarzenie. Ważnym elementem była także wspólnota zainteresowań i interesów osób biorących w nich udział. Również organizacje komercyjne doceniły znaczenie wydarzeń promocyjnych i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej. - Test końcowy
Test końcowy
Wiemy, że bardzo się napracowaliście wykonując wszystkie ćwiczenia w lekcjach, dlatego na koniec odpowiedzcie tylko na 12 pytań. Żeby zaliczyć test powinniście prawidłowo odpowiedzieć na 10 pytań.
Do testu możecie podchodzić dowolną ilość razy.