Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    Kurs „E-commerce i marketing internetowy w MŚP” zawiera praktyczne porady i wskazówki dla osób, które chcą założyć i promować swój sklep internetowy. Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia);
    3. zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • Rozdział 1. E-commerce – od czego zacząć?

      • Lekcja 1.1. Czym jest e-commerce Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Analiza sytuacji Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.3. Logistyka w Waszym sklepie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.4. Prawo konsumenckie i dane osobowe Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 1. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Czym jest e-commerce jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Analiza sytuacji jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.3. Logistyka w Waszym sklepie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.4. Prawo konsumenckie i dane osobowe jest oznaczona jako ukończona
    • Rozdział 2. Projektowanie i realizacja platformy sklepowej

      • Lekcja 2.1. Sklepy internetowe – technologia Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Projektowanie sklepu internetowego Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.3. Prezentacja produktów Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.4. Zaufanie konsumentów Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.5. Użyteczność i optymalizacja strony sklepu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 2. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • Aktywność Lekcja 2.1. Sklepy internetowe – technologia jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Projektowanie sklepu internetowego jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.3. Prezentacja produktów jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.4. Zaufanie konsumentów jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.5. Użyteczność i optymalizacja strony sklepu jest oznaczona jako ukończona
        • You are a(n) Student
    • Rozdział 3. Marketing sklepu internetowego

      • Lekcja 3.1. Marketing internetowy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Monitoring i analityka w sklepie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.3. Trendy, które warto znać Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 3. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 3.1. Marketing internetowy jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Monitoring i analityka w sklepie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.3. Trendy, które warto znać jest oznaczona jako ukończona
    • Rozdział 4. Narzędzia i metody promocji sklepu internetowego

      • Lekcja 4.1. Pozycjonowanie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.2. Media społecznościowe Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.3. Reklama płatna Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.4. Stali klienci jako Wasi ambasadorzy Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 4. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 4.1. Pozycjonowanie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.2. Media społecznościowe jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.3. Reklama płatna jest oznaczona jako ukończona
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.

      • Kontynuuj naukę

        Ukończyłeś kurs na poziomie podstawowy z E-commerce i marketingu internetowego (I stopień)?
        Zapraszamy wszystkich do kontynuowania nauki i zapisania się na kursy zaawansowane (II stopnia). 

        Kliknij w poniższy guzik jeśli chcesz zdobyć zaawansowaną wiedzę z E-commerce w biznesie:

        Kurs E-commerce w biznesie – kurs zaawansowany

        Kliknij w poniższy guzik jeśli chcesz zdobyć zaawansowaną wiedzę z Marketingu internetowego (I stopień):

        Marketing internetowy – kurs zaawansowany