Tematyka
Wprowadzenie
Drodzy uczestnicy kursu,
kurs „Content marketing w biznesie” zawiera praktyczne porady i wskazówki, w jaki sposób skutecznie promować swoją firmę za pomocom treści publikowanych w świecie off-line i on-line. Dedykowany jest wszystkim osobom zainteresowanym tematyką marketingu treści. Szczególnie osobom planujących uruchomienie własnej działalności gospodarczej oraz przedsiębiorcom prowadzącym swój biznes.Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
- Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
- Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
- Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.
Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt. „Jak skonsumować kurs on-line”.
Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.
Owocnej nauki!
Zespół Akademii PARP0h 45m
Rozdział 1. Czym jest content marketing?
Codziennie o naszą uwagę walczą tysiące komunikatów reklamowych. Jak w takim gąszczu informacyjnym przebić się z reklamą własnej firmy, jak pozyskać uwagę potencjalnego klienta? Pomoże Ci w tym content marketing. Z tego rozdziału dowiesz się, że content marketing to nie tylko tekst ale również inne formy przekazu. W rozdziale tym omawiamy także korzyści płynące z działań content marketingowych.1h 35m
Rozdział 2. Rodzaje content marketingu
Drugi rozdział kursu szczegółowo omawia poszczególne rodzaje content marketingu podzielone ze względu na rodzaj treści oraz sposób ich dystrybucji. Wszystkie rodzaje prezentowane są na przykładach, aby zrozumieć i móc wybrać najlepszy dla swojej firmy.1h 30m
Rozdział 3. Narzędzia pomocne w prowadzeniu działań content marketingowych
Aby tworzyć skuteczne działania content marketingowe warto opierać się na danych a nie na domysłach. Z pomocą w gromadzeniu danych: o grupie docelowej, o oglądalności strony internetowej czy o komentarzach na nasz temat w sieci przychodzą nam różnego rodzaju narzędzia analityczne, które zostaną szerzej omówienie w tym rozdziale.1h 0m
Rozdział 4. Prawo autorskie a content marketing
Przygotowując strategię content marketingową nie należy zapominać o prawach, które przysługują twórcom oraz o tym, jak zgodnie z prawem przygotowywać oraz udostępniać treści w Internecie. Pierwsza lekcja szczegółowo omawia prawa autorskie oraz prawa pokrewne, które powinien znać każdy przedsiębiorca. W kolejnej lekcji dowiesz się, dlaczego warto chronić swoje treści. Trzecia lekcja skupia się przede wszystkim na legalnym korzystaniu z treści znalezionych w Internecie.Certyfikat
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.