Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    kurs „Content marketing w biznesie” zawiera praktyczne porady i wskazówki, w jaki sposób skutecznie promować swoją firmę za pomocom treści publikowanych w świecie off-line i on-line. Dedykowany jest wszystkim osobom zainteresowanym tematyką marketingu treści. Szczególnie osobom planujących uruchomienie własnej działalności gospodarczej oraz przedsiębiorcom prowadzącym swój biznes. 

    Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:

    1. Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
    3. Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt. „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 0h 45m

      Rozdział 1. Czym jest content marketing?

      Codziennie o naszą uwagę walczą tysiące komunikatów reklamowych. Jak w takim gąszczu informacyjnym przebić się z reklamą własnej firmy, jak pozyskać uwagę potencjalnego klienta? Pomoże Ci w tym content marketing. Z tego rozdziału dowiesz się, że content marketing to nie tylko tekst ale również inne formy przekazu. W rozdziale tym omawiamy także korzyści płynące z działań content marketingowych.
      • Lekcja 1.1. Czym jest content marketing i jakie niesie korzyści? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Czy content marketing jest dla Ciebie? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 1. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Czym jest content marketing i jakie niesie korzyści? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Czy content marketing jest dla Ciebie? jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 35m

      Rozdział 2. Rodzaje content marketingu

      Drugi rozdział kursu szczegółowo omawia poszczególne rodzaje content marketingu podzielone ze względu na rodzaj treści oraz sposób ich dystrybucji. Wszystkie rodzaje prezentowane są na przykładach, aby zrozumieć i móc wybrać najlepszy dla swojej firmy.
      • Lekcja 2.1. Rodzaje content marketingu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Content marketing wykorzystujący treści pisane Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.3. Graficzne formy content marketingu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.4. Audiowizualne formy content marketingu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 2. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 2.1. Rodzaje content marketingu jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Content marketing wykorzystujący treści pisane jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.3. Graficzne formy content marketingu jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.4. Audiowizualne formy content marketingu jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 30m

      Rozdział 3. Narzędzia pomocne w prowadzeniu działań content marketingowych

      Aby tworzyć skuteczne działania content marketingowe warto opierać się na danych a nie na domysłach. Z pomocą w gromadzeniu danych: o grupie docelowej, o oglądalności strony internetowej czy o komentarzach na nasz temat w sieci przychodzą nam różnego rodzaju narzędzia analityczne, które zostaną szerzej omówienie w tym rozdziale.
      • Lekcja 3.1. Narzędzia monitorujące zachowanie Twoich klientów w Internecie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Narzędzia do tworzenia i publikowania contentu – część 1 Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.3. Narzędzia do tworzenia i publikowania contentu – część 2 Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.4. Narzędzia do analizy efektów działań content marketingowych Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 3. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 3.1. Narzędzia monitorujące zachowanie Twoich klientów w Internecie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Narzędzia do tworzenia i publikowania contentu – część 1 jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.3. Narzędzia do tworzenia i publikowania contentu – część 2 jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.4. Narzędzia do analizy efektów działań content marketingowych jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 0m

      Rozdział 4. Prawo autorskie a content marketing

      Przygotowując strategię content marketingową nie należy zapominać o prawach, które przysługują twórcom oraz o tym, jak zgodnie z prawem przygotowywać oraz udostępniać treści w Internecie. Pierwsza lekcja szczegółowo omawia prawa autorskie oraz prawa pokrewne, które powinien znać każdy przedsiębiorca. W kolejnej lekcji dowiesz się, dlaczego warto chronić swoje treści. Trzecia lekcja skupia się przede wszystkim na legalnym korzystaniu z treści znalezionych w Internecie.
      • Lekcja 4.1. Ochrona własności intelektualnej w content marketingu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.2. Jak chronić własny content marketing? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.3. Jak legalnie wykorzystać content znaleziony w sieci? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że: You are a(n) Student
      • Rozdział 4. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 4.1. Ochrona własności intelektualnej w content marketingu jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.2. Jak chronić własny content marketing? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.3. Jak legalnie wykorzystać content znaleziony w sieci? jest oznaczona jako ukończona
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.