Tematyka

  • Wprowadzenie

    Drodzy uczestnicy kursu,

    kurs „Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem” zawiera praktyczne informacje dotyczące technik i narzędzi pomocnych w budowaniu pozytywnych i trwałych relacji z klientem.
    Jeśli chcecie wynieść z kursu jak najwięcej wiedzy i umiejętności:
    1. Zapiszcie swoje cele: po co robicie ten kurs?
    2. Notujcie najważniejsze informacje (przygotujcie notatnik, w którym będziecie rozwiązywać ćwiczenia).
    3. Zaplanujcie terminy przejścia poszczególnych części kursu.

    Uzasadnienie powyższych działań i inne wskazówki znajdziecie w kursie pt.: „Jak skonsumować kurs on-line”.

    Po zakończeniu kursu podzielcie się z nami pomysłami i opinią.

    Owocnej nauki!
    Zespół Akademii PARP

    • 1h 10m

      Rozdział 1. Marketing relacji

      W rozdziale pierwszym zapoznasz się z zagadnieniem marketingu relacji. Dowiesz się dlaczego warto zadbać o to, aby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo. Poznasz różne typy osobowości klientów oraz nauczysz się z nimi skutecznie komunikować.

      • Lekcja 1.1. Czym jest marketing relacji? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.2. Poznaj swojego klienta Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 1.3. Rodzaje klientów Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 1. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 1.1. Czym jest marketing relacji? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.2. Poznaj swojego klienta jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 1.3. Rodzaje klientów jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 10m

      Rozdział 2. Obsługa klienta

      W tym rozdziale poruszone zostaną zagadnienia związane z obsługą klienta, jej znaczeniem i wpływem na długoterminowe budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Dodatkowo przenalizowane zostaną podstawowe zasady profesjonalnej obsługi klienta oraz powszechnie przyjęte standardy takie, jak między innymi biznesowy savoir vivre. Przedstawione zostaną praktyczne przykłady z zakresu zarządzania kryzysem w relacji z klientem, a także istota budowania zespołu zorientowanego na dobrą obsługę klienta.

      • Lekcja 2.1. Obsługa klienta – wprowadzenie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.2. Zasady profesjonalnej obsługi klienta Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.3. Zarządzanie kryzysem w relacji z klientem Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 2.4. Potęga zespołu Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 2. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 2.1. Obsługa klienta – wprowadzenie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.2. Zasady profesjonalnej obsługi klienta jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.3. Zarządzanie kryzysem w relacji z klientem jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 2.4. Potęga zespołu jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 10m

      Rozdział 3. Budowanie relacji – jak to zrobić?

      W tym rozdziale przybliżymy zagadnienie badania potrzeb klienta: wyjaśnimy czym ono jest, zaprezentujemy metody przeprowadzania go oraz odpowiemy na pytanie, dlaczego ma tak ważne znaczenie w kontekście budowania relacji z klientami. Zgłębiony zostanie obszar komunikacji: opowiemy między innymi o podziale środków komunikacji, kanałów komunikacji, barier komunikacyjnych. Wyjaśnimy czym są negocjacje i perswazja oraz jak z nich umiejętnie korzystać. W dalszej części przedstawione zostaną sposoby budowania relacji, takie jak doradztwo, personalizacja, angażowanie, troska o doświadczenia klienta.

      • Lekcja 3.1. Badanie potrzeb – jak badać potrzeby naszego klienta? Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.2. Komunikacja – dobre praktyki Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 3.3. Sposoby budowania relacji z klientem Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 3. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 3.1. Badanie potrzeb – jak badać potrzeby naszego klienta? jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.2. Komunikacja – dobre praktyki jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 3.3. Sposoby budowania relacji z klientem jest oznaczona jako ukończona
    • 1h 10m

      Rozdział 4. Utrzymywanie relacji z klientem

      W tym rozdziale poruszymy bardzo istotne kwestie związane z utrzymywaniem relacji z klientami, które w ujęciu długoterminowym są korzystne dla przedsiębiorstwa. Omówione zostaną wybrane strategie, które wspierają proces wspierania utrzymywania relacji, a także wskaźniki badające skuteczność podjętych przez firmę działań. W dalszej części przedstawione zostaną metody badania satysfakcji klienta i narzędzia takie jak promocje, rabaty, oferty specjalne, programy lojalnościowe oraz system CRM.

      • Lekcja 4.1. Wprowadzenie Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.2. Działania wspierające Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Lekcja 4.3. Narzędzia wspierające Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione: You are a(n) Student
      • Rozdział 4. Test Pakiet SCORM
        Ograniczony Niedostępne, chyba że wszystkie z poniższych warunków są spełnione:
        • You are a(n) Student
        • Aktywność Lekcja 4.1. Wprowadzenie jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.2. Działania wspierające jest oznaczona jako ukończona
        • Aktywność Lekcja 4.3. Narzędzia wspierające jest oznaczona jako ukończona
    • Certyfikat

      Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs – kliknij tutaj.