Tematyka

  • 0h 40m

    Rozdział 1: Marketing relacji

    Lekcja 1: Czym jest marketing relacji

    Lekcja 2: Poznaj swojego klienta 

    • 1h 20m

      Rozdział 2: Obsługa klienta

      Lekcja 1: Obsługa klienta – wprowadzenie

      Lekcja 2: Zasady profesjonalnej obsługi klienta

      Lekcja 3: Zarządzanie kryzysem w relacji z klientem

      Lekcja 4: Potęga zespołu

      • 1h 0m

        Rozdział 3: Budowanie relacji – jak to zrobić?

        Lekcja 1: Badanie potrzeb – jak badać potrzeby naszego klienta?

        Lekcja 2: Komunikacja - dobre praktyki

        Lekcja 3: Sposoby budowania relacji – jak je wykorzystać w swojej firmie

        • 1h 0m

          Rozdział 4: Utrzymywanie relacji z klientem – w jaki sposób?

          Lekcja 1: Utrzymywanie relacji z klientem – wprowadzenie

          Lekcja 2: Działania wspierające utrzymanie relacji – charakterystyka i praktyczne zastosowanie

          Lekcja 3: Narzędzia wspomagające utrzymanie relacji – charakterystyka oraz praktyczne zastosowanie